Ημερίδα Τοπικής Ιστορίας

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015 στο συνεδριακό κέντρο του ΕΠΟΚΑΜ στον Άγιο Μάμα Χαλκιδικής η επιστημονική ημερίδα που διοργάνωσαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι 1ης και 2ης Εκπαιδευτικών Περιφερειών Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαλκιδικής και το Δίκτυο Σχολείων για την Τοπική Ιστορία της Χαλκιδικής. Η ημερίδα που απευθύνονταν στους εκπαιδευτικούς των δύο Περιφερειών, ήταν υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής και του Δήμου Νέας Προποντίδας. Παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Νέας Προποντίδας, εκπρόσωπος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Κασσανδρείας, ο Περιφερειακός Διευθυντής Π.Ε. & Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας, ο Σχολικός Σύμβουλος 3ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Χαλκιδικής, η Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Εκπαίδευσης Χαλκιδικής, ο Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Χαλκιδικής και ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Χαλκιδικής, οι οποίοι χαιρέτησαν την ημερίδα.
Η επιστημονική ημερίδα είχε δύο μέρη με αναφορά στη μεθοδολογία των παρεμβάσεων στην Τοπική Ιστορία και στις επιμέρους ιστορικές χρονικές περιόδους.
Ομιλητές ήταν ο καθηγητής του ΑΠΘ και Κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής κ. Μαυροσκούφης, ο εκπαιδευτικός, Διευθυντής Σχολείου κ. Γουλής. Στο δεύτερο μέρος ακολούθησαν οι εισηγήσεις των αρχαιολόγων της Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους κ. Ασουχίδου, κ. Φωτιάδη και κ. Πολυζούδη. Χαιρετισμό έστειλε και ο κ. Κανονίδης, Προϊστάμενος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής και Αγίου Όρους, που απουσίαζε λόγω υποχρεώσεων.
Στο τέλος της ημερίδας, υπήρξε μουσικό πρόγραμμα με τραγούδια της Χαλκιδικής.

Φωτογραφίες από την ημερίδα του Δικτύου

Αφιέρωμα της TV Souper για την εκδήλωση

Αφιέρωμα της TV Bee για την εκδήλωση

Χαιρετισμός Δημάρχου Ν. Προποντίδας

Χαιρετισμός Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

Χαιρετισμός Διευθυντή Π Ε Χαλκιδικής

Χαιρετισμός Σχ. Συμβούλου 3ης Περ Δ Ε Χαλκιδικής

Χαιρετισμός Σχ Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής Χαλκιδικής

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, το περιεχόμενο αυτής της σελίδας διανέμεται σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License